/ Webinar

Så sätter du en försäljningsdrivande marknadsbudget

Jag vill anmäla mig nu!

Niloo Lopez går igenom vad du ska tänka på att inkludera i budgeten för att nå bättre resultat och bygga grunden för starkare tillväxt.

Datum
Tid
Var & Hur
Talare
Niloo Lopez
Du kommer lära dig:
  • Vilka poster du behöver ha med i budgeten för att bygga efterfrågan
  • Hur du ska fördela budgeten (leads v.s varumärke) så du maximerar effekten
  • Hur du ska budgetera marknadsinsatser för befintliga kunder kontra nya kunder
  • Vad du ska tänka på när du presenterar budgeten internt
Talarna
Niloo Lopez
VD & Grundare av Smarkify
Har närmre 15 års erfarenhet av försäljning och marknadsföring. Hon är VD och grundare på Smarkify som hjälper bolag att växa lönsamt och långsiktigt genom digital försäljning och marknadsföring.

Bygg starkare tillväxt med en genomtänkt marknadsbudget  

För företag som har höga tillväxtmål blir det blir allt viktigare att se marknad som en affärspartner. Hur kommer det sig? Jo, det är genom samarbetet mellan marknad och sälj som de mest lönsamma affärsrelationerna kan byggas och det är också där som de mest attraktiva leadsen kommer in. Därför krävs en stark och genomtänkt budget för marknad så att insatserna kan fokusera rätt och nå försäljningsmålen.

Så, hur ska man egentligen tänka när man sätter en marknadsbudget?

Det går Smarkit Agency’s grundare och VD Niloo Lopez igenom i det här webinaret! Niloo har lång erfarenhet av att jobba med verksamhets- och målstyrning i stora organisationer och har ägnat mycket tid åt att sätta starka marknadsbudgets med fokus på försäljning. Hon berättar vad du borde inkludera för att nå bättre resultat och bygga grunden för starkare tillväxt.

Ta del av konkreta tips på insatser och poster, hur du ska prioritera mellan löpande aktiviteter och tidsbegränsade projekt, varumärke vs leads och mycket mer!