/ Tjänster

Copywriting

Letar du efter copy som inspirerar, informerar, engagerar, bygger relationer och konverterar? Då har du kommit helt rätt! Vi är experter på copywriting och är redo att hjälpa ditt företag att nå fram genom bruset och tala till din målgrupp!

/ Bakgrund

Bra text som bygger relation och konverterar

Vad är egentligen copywriting? Det är konsten att fånga människors uppmärksamhet, väcka intresse och få dem att handla genom att sätta rätt ord i rätt sammanhang. Men vi är inte bara proffs på att sätta ihop meningar – vi är även mästare på att skapa känslomässiga kopplingar och på att förmedla din story på ett sätt som engagerar.

Våra copywriters har erfarenheten och expertisen som krävs för att göra din copy riktigt attraktiv. Vi har arbetat med en mängd olika branscher, allt från IT och systemlösningar till friluftsliv och altanbygge, och vet hur man skräddarsyr budskap för att passa just din målgrupp. Dessutom är vi inte rädda för att tänja på gränserna och testa nya idéer. För om man vill komma dit man inte kommit förut, måste man göra något man inte gjort tidigare.

Ta hjälp av våra copywriters för att vässa dina texter

Från 8.000 SEK
Boka möte

Vi hjälper dig med all typ av content, bland annat: 

  • Artiklar, guider, case, ads

Vi skriver artiklar, guider, annonstexter och kundcase med fokus på att leverera insikter och värde till målgruppen samt att konvertera. Vi hjälper er med såväl varumärkesbyggande som leadsgenererande copywriting.

  • Landningssidor & e-post

Vi skriver landningssidor med rätt information och triggers för att målgruppen ska vilja klicka sig vidare. På samma sätt skriver vi både säljande e-post såväl som storytelling för att bygga relation.

  • Webinar

Webinars är ett enkelt och effektivt sätt att dela information och kunskap till många samtidigt och hålla varumärket relevant hos målgruppen. Vi kan hjälpa dig planera, förbereda, genomföra och följa upp dina webinars.

"Vi fick hjälp med att finna vår röst. Det unika materialet som Smarkify producerade var personligt och gav kunden mervärde. Det fokuserade inte bara på produkter, utan på inspiration, tips och expertråd. Sådant som kunden vill ha."

Maria Åkerman
Content marketing manager på K-Rauta
Läs hela kundcaset